lørdag 17. november 2012

Ny pus i hus!

 

  Lille Batman

 

For ca 3 uker siden overtok vi pusen til min søster Anita Jeanett. 

Hun ble allergisk mot den langhårete tassen. Til min lille nevø sin store sorg. 

Men godt han fremdeles er i familien og ikke minst at han er i live:)

Vi har en anne pus også, en 13 år gammel hunpus. 

Hun var virkelig ikke klar for å bli "mor" igjen. 

Han har et så utrolig høyt engergi nivå til Lille My sin store fortvilelse....:) 

Men hun gir han en god høyre med labben, så backe han unna, for nå.....!

 




De "aksepterer" hverandre til en viss grad:) Hehe

Jeg ligger klar med vannflasken, så han får en sprut når han er uskikkelig.









Han elsker å ligge i trappen og leke. 

Kosepusen er favoritt leken hans, den får både pryl og kos. 










Lille Batman har et godt og avslappet forhold til kos. 

En kan nesten gjøre hva som helst med han. 

Når jeg sitter på sengekanten og skal ta på meg sokken, ser han anledningen til å legge seg på ryggen min og kose. 

Aller helst liker han å legge seg oppå PC'n når eg skal prøve å gjøre noe på den. 

Det gjør Lille My også, så det tror jeg er en ting alle katter gjør. 


Nevøen min Sindre Mathias har gjort en veldig gos jobb med "oppdragelsen" til Lille Batman. 

 

All skryt til Sindre Mathias! 







Søte lille uskyldige Batman.

dododododododododod BATMAN!!!!!!!  

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at dere tar så godt vare på Lille Batman :) Han er absolutt kommet til en trygg og god plass. Selv om Lille my er litt hissig på han til tider så tenker jeg hun egentlig har godt av litt puseselskap ;) Sindre Mathias ble veldig stolt når han fikk skryt for god jobb med oppdragelsen av lille B, og mammen har nok også en aldri så liten finger med i den. Han er nok en liten pysepus som dilter og dalter... han hopper frem bak dører og hjørner som "trollet i fra esken" dersom du kommer gående og skremmer buksevannet av deg... (han er en liten ramp som nok enda ikke er blitt helt voksen) Vi elsker lille B og han kommer alltid til og være en vi har i våre tanker. Vi får ta oss en tur til Os en gang i blandt å hilse på å håpe på at jeg ikke tetter helt til i luftveiene.
    Anita Jeanett og Sindre Mathias

    SvarSlett