tirsdag 4. september 2012

Veggtekst:)

Hvordan legge veggtekst.

  

En trenger disse verktøyene:


Sparkelskrape
Linjal/målebånd
Blyant
Tapetkniv 
Skjærefjøl


  Skjær teksten til og merk opp hvor på veggen en vil plassere teksten, 
bruk sparkelskrapen på baksiden av veggteksten og dra den av, 
slik at du har den lesbare siden med tape igjen.



Klistre teksten på den valgte plassen og skrap med sparkelskrapen igjen. 
Dra forskitig av tapen og skrap ved behov. 


Det er kjempegøy og enkelt å få fin dekorasjon på veggen 
uten og måtte male. 
Denne kan tas av når du er lei eller vil bytte:)



VOILA!!!!



Veggen begynner å ta form, 
3 av mine skjønne nevøer har kommet seg opp på "wall of fame"
men mangler to av tantebarna mine. 
Gleder meg til flere bilder kommer opp:))


Her skal jeg henge opp en hylle, 
som jeg skal ha krydder, syltede grønnsaker og annet snacks:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar