torsdag 20. september 2012

Drittvær og flunså:(



UKEN SOM GIKK


Det er forkjølelseseong og kaldere vær i vente:( 

Dette kan være en fin årstid, men vi på vestlandet er jo vandt til at den bare regner vekk. 

Var uheldig og fikk flunså i forrige uke.... Ikke gøy! 

Så maten besto i ferdigmat og take away... 

Men nå er jeg endelig på skikkelig bedringens vei, sitter litt igjen enda. 

Gleder meg til å komme meg ut på tur med hest og på fjellet:)







 

I helgen fikk jeg meg en liten tur på hesterygge, det gjorte mannem min også. 

Han har lovet meg å lære seg å ri. 

Men da må jeg lære meg å spille trommer:)))



 




På lørdagen var vi i Stendskogen og lagde bål og grillet pølser. 

Stor suksess:) Bestemor Bjørg var på besøk og guttene samlet konglet til jul!

 






Pus liker å legge seg på ting som ligger å slenger på gulvet. 

Denne jakken lukter hest og var perfet kvileplass:)








Jeg har ommøblert i stuen, det ble kjempekoselig. 

Vurderer å ikke ha TV i stuen men ha TVstue oppe i loftstuen. 

Der har det blitt kjempekoselig etter vi fikk fin sofa fra IKEA:)



 

 New and improved:)






Da har niesen min nådd "wall of fame" mangler bare minste nevøen Trym. 

Så skal resten av familien og venner opp på veggen:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar