torsdag 25. oktober 2012

Bursdag, barnehage og høst!





Baking er ikke min sterkeste side,

men fikk det til, gitt. Med hjelp av Toro posene:)

Den smakte kjempegodt om jeg får lov å si det!







 BURSDAGSKAKE!!!

Min nevø fylte 7 år og jeg fikk i oppdrag om å lage en sjokoladekake.

Jeg har aldri vært flink til dette, men det ser ut for at jeg har voksnet litt siden sist!




 

Hjemme hos søsteren ligger den en lat kosepus, som vi skal overta. ser ikke ut som noe festløve akkurat:) 

Lat, kosen og leken, slik en pusekatt skal være.





En vakker høstdag i stallen. Deilig!


















BARNEHAGE!

Jeg har gått en del runder med meg selv og funnet ut at jeg MÅ få meg en skikkelig jobb. 

En jobb det er behov for. Faste tider og nok av ting å gjøre på. Barnehageassistent!

Det er det et stort behov for. 

Til høsten tar jeg barne- og ungdom på Fusa vgs (bare 1 dag i uken:)) Videre vil jeg ta pedagogikk.


Har jobbet 2 dager som ringevikar i en barnehage allerede og trivest:)

Jobbene hagler inn og det er supert!

 

 

   Foto: google.no

 

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar